Krásný den, 

 

společnost INOVACE DO FIREM s.r.o. pro vás pravidelně připravuje přehled aktivit, novinek a zajímavých akcí z oblasti firemního řízení a zlepšování procesů. 

Již pátým rokem realizujeme změny ve firmách a organizacích pro stabilizaci a jejich rozvoj na trhu.

Podzim v duchu růstu a plánování strategie

na další rok

Růst a rozvoj organizací aktivně podporujeme realizací zlepšovacích projektů ve firmách. Aktuálně finalizujeme přípravu strategie na další období u našich zákazníků. Aktuální otázkou v mnoha firmách je také optimalizace řízení dat ve firmě, kde se často rozmáhá využívání více softwarů, které nejsou vzájemně kompatibilní nebo pouze z části a firmy pak zápasí s duplikací dat a s tím souvisejícími problémy v podobě relevantnosti dat a změnováním, informacemi personálu. Součástí strategie společnosti je nastavení KPI, zdrojových dat pro hodnocení a doporučení a případné nastavení optimalizací používaných systémů od ERP po MES systémy a další potřebné informační kanály napříč společností.

VSTUPNÍ ANALÝZA PROCESŮ, ORGANIZAČNÍ STRUKTURY

 A VÝSLEDKŮ FIRMY

  • identifikujeme slabiny a navrhneme řešení pro odstranění nedostatků, inovace a oblasti úspor
  • za 3 dny získáte jasný přehled o současném stavu a návrhy budoucích zlepšení
  • výsledkem je SWOT analýza, návrh strategických cílů, doporučení možných inovací a vytipování oblastí úspor

 

NASTAVENÍ MĚŘITELNÝCH VÝSLEDKŮ KPI

  • vypracujeme plán strategie na 1-3 roky na základě analýzy vize, mise a hodnot společnosti a nastavíme klíčové ukazatele vašeho byznysu
  • výsledkem je Roadmapa, list KPI s metodikou měření a odpovědností

 

ROZPAD PODNIKOVÝCH CÍLŮ BALANCED SCORE CARDS

  • cílem je nastavit jasné a měřitelné cíle pro každého zaměstnance tak, aby to vedlo k naplnění podnikových cílů
  • definujeme vliv jednotlivých oddělení a profesí na stanovené KPI, nastavíme měřitelné indikátory a stanovíme cíle a odpovědnosti
  • výsledkem je vypracování BSC, přiřazení akčních plánů, návrh aktualizace motivačního systému

 

KRIZOVÉ ŘÍZENÍ PRO MALÉ A STŘEDNÍ PODNIKY

  • rychlá služba pomoci reorganizace
  • identifikujeme slabiny a navrhneme oblasti ke snížení provozních nákladů
  • doporučíme oblasti k rozvoji a zlepšení pozice na trhu
  • výsledkem je stanovení cílů a klíčových aktivit pro restart podnikání
  • akce trvá obvykle 2 týdny

Velmi nás těší příležitost prezentovat dobrou praxi při zavádění digitalizace ve firmách na semináři pořádáným technologickými centry a ministerstvem průmyslu a obchodu na téma digitální tranformace malých a středních podniků. Pokud vás toto téma zajímá, uvidíme se již 13. září v Hradci Králové. 

 

Aktuálně se můžete těšit také na naše vzdělávací programy v oblasti managementu a řízení nákladů, jejichž cílem je efektivní řízení lidských zdrojů a zlepšení celkových podnikových výsledků.
V konečném důsledku pomáhají motivovat vaše zaměstnance a mohou být prevencí syndromu vyhoření.

 

Velmi nás těší zájem o naše vzdělávací aktivity - tento rok opakujeme některé programy na přání zákazníků.

Na podzim také pokračujeme s našimi teambuildingovými aktivitami s partnerskými resorty pro zajištění maximální kvality služeb a zvýhodněných cen.

 

Aktuálně se můžete těšit na tyto otevřené programy:

DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM

A JEJÍ FINANCOVÁNÍ

 

✅ Potenciál digitální transformace pro malé a střední firmy, její vliv na změny podnikání a obchodních modelů

✅ Odolnost firem v digitální době a kyberbezpečnost

✅ Dobrá praxe při zavádění digitalizace v MSP

✅ Příklady spolupráce Univerzity Hradec Králové a MSP

✅ Automatizace procesů v oblasti účetnictví

✅ Přehled možností financování digitalizace podniku

✅ Možnosti financování digitalizace podniků z OP TAK 

✅ Možnosti financování digitalizace podniků z Programu Digitální Evropa

 

Účastníci mohou využít individuální konzultace k výše uvedeným tématům.

SEMINÁŘ ŘÍZENÍ NÁKLADŮ

 

✅ Osvojíte si dobrou praxi pro efektivní plánování a správu nákladů.

✅ Naučíte se identifikovat a odstraňovat nepotřebné náklady.

✅ Dozvíte se, jak řídit náklady z krátkodobého i dlouhodobého hlediska.

✅ Prodisktutujeme ovlivňování nákladů pomocí strategického, operativního a projektového řízení.

✅ Seznámíte se s nejčastějšími chybami.

✅ Probereme kde a jak systematicky hledat úspory a ukážeme příklady úsporných opatření v provozu.

✅ Ukážeme dobrou praxi řízení nákladů při zavádění inovací.

✅ Seminář je vhodný pro malé a střední podniky, živnostníky a start-upy.

ŠKOLENÍ LEAN PERSONÁLNÍ MANAGEMENT

 

✅ Naučíte se, jak pozitivně ovlivňovat firemní kulturu prostřednictvím konceptu „umět, moci, chtít.“
✅ Získáte nástroje pro efektivní řízení lidských zdrojů a odstranění plýtvání v administrativních procesech.
✅ Seznámíte se s metodami orientovanými na dosažení výsledků ve smyslu kvality, dodávek a nákladů.
✅ Dozvíte se, jak podporovat zaměstnance prostřednictvím interaktivních workshopů a srovnávacích analýz (benchmarking).
✅ Probereme možnosti flexibilní pracovní doby a uspořádání kanceláří, včetně srovnání fixního a plovoucího pracovního režimu.
✅ Sdílení praktických zkušeností z jiných firem a možnost vzájemného výměny know-how.

✅ Vhodné pro personalisty, HR manažery a všechny, kteří se zabývají řízením lidských zdrojů.

ŠKOLENÍ STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ

 

✅ Naučíme vás, jak manažersky řídit z dlouhodobého hlediska.
✅ Zjistíte, jak vytvořit strategický plán pomocí strategických analýz (SWOT).
✅ Ukážeme vám, jak pracovat se všemi druhy rizik.
✅ Dozvíte se, co vše je potřeba brát na zřetel při tvorbě strategie včetně finančního plánování a rozpočtování.
✅ Předvedeme, jak nastavit cenovou politiku.
✅ Osvojíte si řízení a plánování zdrojů a kapacit.
✅ Naučíte se odhalovat slabiny ve všech firemních oblastech a odstraňovat je.
✅ Budete umět nastavit a trackovat důležité firemní výsledky (KPI) s výhledy a rozpočtem.
✅ Vhodné pro majitele firem, jednatele, manažery a controlling.

ŠKOLENÍ LEAN MANAGEMENT

 

✅ Osvojíte si balíček měkkých a tvrdých dovedností pro výkonný management.

✅ Seznámíte se s principy lean managementu, bottleneck managementu, problem solvingu a VSM.

✅ Ukážeme příklady motivace a správného leadershipu.

✅ Vysvětíme způsob nastavení výsledků firmy (KPI), strategie Balanced score card a zavedení systému úspor - nástroj systematického zavádění a monitorování efektu úspor.

✅ Ukážeme základní pravidla řízení a zákaznického přístupu.

✅ Naučíme vás řešit strukturovaně problémy pomocí metodiky problem solving.

✅  Základy mapování procesů VSM a odhalování úzkých míst (bottleneck management).

✅ Vhodné pro management.

PŘINÁŠÍME UCELENÝ KONCEPT VZDĚLÁVÁNÍ PRO OMEZENÍ FLUKTUACE & ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ

Rezervujte si podzimní teambuilding

 

Zvažujete podzimní teambuilding? Je nejvyšší čas pro objednávku. Některé z našich resortů jsou natolik obsazované, že již teď je vhodné začít vybírat pro příští rok.

Tvorba firemní strategie

 

Nechte své manažery vytvořit firemní strategii na další období na základě hodnot společnosti.

 

S pomocí moderátora vytvoří z výsledků SWOT analýzy plán potřebných aktivit, které povedou k naplnění podnikových cílů. 

 

Benefity:

Strategie vytvořená celým manažerským týmem.
Určení priorit a zodpovědností vnese řád a klidnou atmosféru do společnosti.
Všichni půjdou za podnikovým cílem s jasnou rolí.

Leadership a týmová spolupráce

 

Sjednoťte tým, zlepšete spolupráci, zajistěte komunikaci mezi členy týmu a odděleními, která bude jednoduchá a srozumitelná.

 

Vhodné pro střední management, techniky, mistry, vedoucí směny, logistiky, technology, kvalitáře a teamleadery.

 

Benefity:

Nastavením dobrého leadershipu pozitivně ovlivňujete vztahy vztahy v organizaci a kladně působíte na rozvoj firemní kultury.

Získáte sjenocený a efektivní tým se zaměřením na poduktivitu výroby.

S námi je to jednoduché:

  • Komplexní zajištění akce včetně ubytování, občerstvení a doprovodných programů.
  • K objednávce potřebujete jen několik základních informací. Vše ostatní dohodneme emailem, telefonicky či osobní schůzkou.
  • Snadno objednáte do 5 minut.
  • Vybrané partnerské resorty pro nejlepší cenu.
  • Dobrá dojezdná vzdálenost z Prahy, Brna a Hradce Králové.
  • Umíme připravit teambuilding v anglickém jazyce včetně tištěných materiálů.
  • Nabídku připravíme do 7 dní od objednání.
  • V případě zájmu dokážeme akci vytvořit zcela na míru dle Vašich požadavků.

 

Vybírat můžete z těchto lokalit:

 

Tříhvězdičkový hotel v malebné krajině na úpatí Českého středohoří.

Doprovodné aktivity: puptracková dráha, biotopové koupací jezírko, bazén se slanou vodou, degustace piv z místního minipivovaru, degustace lokálních vín, kuchařský kurz, zapůjčení koloběžek. 

 

Čtyřhvězdičkový sportovní resort nacházející se v Brdské vrchovině.

Doprovodné aktivity: geochashing, turnaj v rybolovu či šipkách, golfový večírek, wellness procedury a SPA centrum.

 

Tříhvězdičkový hotel situovaný v klidné přírodě mimo civilizaci v Posázaví.

Doprovodné aktivity: discgolf, vodácký nebo cyklistický výlet, fotbalový, tenisový, nohejbalový či volejbalový turnaj.

 

Čtyřhvězdičkový golfový resort v klidné části města ve východních čechách s vyhlášenou gastronomií.

Doprovodné aktivity: golfový turnaj, indoor golfový turnaj, tématické večery, degustační menu, karaoke, diskotéka či prohlídka hvězdárny.

 

Čtyřhvězdičkový hotel pro dospělé v srdci moravskoslezských Beskyd.

Doprovodný program: thermal park, tropico beach, wellness, lyžování, degustace vín, ovocných destilátů a rumů.

 

Čtyřhvězdičkový hotel na okraji lesa v podhůří Orlických hor.

Doprovodné aktivity: cyklistický výlet, svezení loďkou na rybníku, rybaření, minigolfové hřiště, degustace destilátů, rumů a whisky.

 

Čtyřhvězdičkový hotel na okraji města na Jižní Moravě.

Doprovodné aktivity: cyklistický výlet, vinařský víceboj, (ne)vinné kasíno, degustace vín, prohlídka zámku.

 

Více o společnosti INOVACE DO FIREM

  • Nastavujeme a optimalizujeme nastavení dlouhodobých cílů, procesní, projektové a krizové řízení.
  • Automatizujeme výrobu, údržbu a logistiku.
  • Digitalizujeme administrativu a služby.
  • Implementujeme postupy produktových inovací.
  • Snižujeme provozní náklady zlepšováním každodenních činností (Daily kaizen).
  • Vzděláváme firmy pro omezení fluktuace.
  • Vzděláváme jednotlivce pro profesní růst.
  • Mentorujeme rozjezdy podnikání začínajícím podnikatelům a start-upům.
  • Změnami Vás provedeme od návrhu po realizaci, včetně potřebné dokumentace.
  • Podpoříme Vás praktickými školeními, semináři, odbornými konzultacemi a informacemi z Průmyslu 4.0.
  • Poskytujeme dlouhodobou spolupráci k zavedení Lean managementu a řízení změn v organizaci (Change management).
  • Naším cílem je zvyšovat konkurenceschopnost firem a snižovat nepotřebné náklady.

POSUNEME VÁS DÁL

Zaujaly Vás naše služby?

Domluvte si s námi osobní schůzku a zažádejte si o náš nový katalog služeb. Vše s vámi domluví asistentka Lucie Horutová,

tel: 704 972 324,  email: asistent@inovacedofirem.cz

 

OZVĚTE SE NÁM

linkedin
facebook
my bussiness

Tento e-mail by odeslán na váš email, protože jste se u nás přihlásili k odběru, poptávali naše služby nebo jste již naším zákazníkem. Nechcete již nadále odebírat tyto e-maily? To nás mrzí. Odhlásit se můžete zde.