Krásný den, 

 

společnost INOVACE DO FIREM s.r.o. pro vás pravidelně připravuje přehled aktivit, novinek a zajímavých akcí z oblasti firemního řízení a zlepšování procesů. 

Již pátým rokem realizujeme změny ve firmách a organizacích pro stabilizaci a jejich rozvoj na trhu.

"Změny jsou jako příroda, někdy jsou krásné, někdy jsou bolestné, ale vždy jsou nevyhnutelné."

 

 

Vítáme vás u prvního newsletteru roku 2024! Začátek roku je vždy vzrušujícím obdobím plným nových příležitostí, plánů a inspirace. Doufáme, že jste strávili krásné svátky v kruhu těch nejbližších a jste připraveni na vše, co nám letošní rok přinese.

 

Letos oslavíme páté narozeniny. O pátém roku firmy se traduje, že je rokem zlomovým. Mělo by již být prověřeno, že se jedná o stabilní společnost s nastavenými procesy a finanční stabilitou, umožňující její další růst.

 

Nový rok nás povzbuzuje k tomu, abychom se nejen podívali na své cíle a plány pro letošek, ale abychom také zhodnotili to, co se nám podařilo v roce loňském.

 

 

Podařilo se nám:

  • navýšit počet zákazníků o 27 % oproti roku 2022
  • mírně navýšit počet realizovaných projektů
  • po 2 letech znovu spustit otevřené vzdělávací programy v Praze, Brně a Hradci Králové
  • zprovoznit zákaznický portál pro zlepšení bezpečnosti uchovávání zákaznických dat a zpracované dokumentace ke schvalování na jednom místě
  • uvést na trh 4 nové produkty - leadership pro manažery, leadership pro mistry a střední management, mezigenerační výměnu v rodinných podnicích a optimalizace v podnikových systémech

Jsme hrdí, že 40 % klientů využívá našich služeb opakovaně nebo dlouhodobě. 

 

Výzvy a cíle pro tento rok:

  • zajistit kontinuální růst společnosti v tržbách a produktivitě
  • rozšířit tým specialistů
  • uspořádat veletrh inovací v Hradci Králové 

 

Novinky pro letošní rok

  • výukovo - mentoringový program pro lean manažery
  • akcelerační program pro podnikatele v partnerské spolupráci

Poskytujeme vzdělávací programy formou školení, seminářů, workshopů a mentoringových programů v oblasti managementu, lean a projektového managementu, leadershipu, kalkulací a zavádění inovací.

 

Kombinujeme školení s praktickými workshopy, mentoringovými a koučovacími programy na míru nebo v otevřené formě.

 

Pořádáme vybrané workshopy formou teambuildingu s kompletním zajištěním akce v partnerských resortech.

Vzděláváme na míru inhouse a formou otevřených programů v Praze, Brně, Hradci Králové a online.

 

Pravidelně zvýhodňujeme včasný nákup vzdělávacích programů slevou až 20 %.

 

Nový rok zahájíme otevřenými vzdělávacími programy v oblasti zvyšování produktivity. Aktuálně se můžete těšit na tyto otevřené programy:

SEMINÁŘ KALKULACE

  • Odborná diskuse na téma výpočtů cen, účelem je porozumět souvislostem mezi náklady, cenami a ziskem nabízených výkonů
  • Dovedeme vás k zamyšlení nad stávajícími výpočty a poradíme s nastavením nejvhodnějších kalkulací pro váš byznys jak vybrat vhodný typ kalkulace a co všechno do ní zahrnout ukážeme postup tvorby kalkulačního vzorce.
  • Jak se dá kalkulace využívat ke sledování profitability zakázek a vyhodnocování
  • Klademe největší důraz na praktické využití tématu v praxi
  • Benefity projektu – Promítnutí všech nákladů do ceny služeb ukáže konkurenceschopnost firmy, pokud jsou náklady příliš vysoké, navrhneme vhodné oblasti ke snížení nákladů
  • Vhodné pro ředitele firem a organizací, manažery, podnikatele a živnostníky

ŠKOLENÍ LEAN PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ

  • Dozvíte se vše, co by měl znát dobrý projektový inženýr, manažer a koordinátor projektů
  • Účastníci získají přehled o metodice APQP, plánu rozvoje, nákladů a investic, možnostech kalkulačních schémat, plánování provozů a kapacit strojního vybavení, synchronizace toku
  • Projdeme možnosti inovací výroby a podpory kvality – Poka Yoke
  • Vhodné pro oddělení Nových projektů a všechny spolupracovníky při zavádění nového projektu
  • Cílem je zajistit hladký průběh náběhů nových projektů do výroby
  • Přehled APQP
  • Plánování provozu a kapacit strojního vybavení dle plánu rozvoje, nákladů a investic
  • Synchronizace toku materiálu, MOCK UP, podpora kvality – Poka Yoke, možnosti automatizací
  • Předávka projektu do sériové výroby a změnová služba

ŠKOLENÍ LEAN LEADERSHIP PRO MANAŽERY 

 

  • Školení je zaměřeno na rozvoj tvrdých a měkkých dovedností leadera
  • Dozvíte se, proč je důvěra důležitým nástrojem, který šetří čas
  • Ukážeme, jak změnit nastavení mysli, tak, aby nedůvěra v sebe nebyla limitem
  • Vysvětlíme, proč by měl leader tvořit zdravou firemní kulturu, mít dobré morální hodnoty, oceňovat detaily a být schopný s lidmi hledat příležitosti ke zlepšení procesů
  • Správný leader by měl umět pracovat s fakty, předávat pravomoci a delegovat práci tak, aby byl tým efektivnější a schopnější
  • Poukážeme na důležitost neverbální komunikace jako podporu mluveného slova
  • Naučíme vás efektivně získávat informace během hovoru s týmy i zákazníky pro rozvoj vztahů
  • Ukážeme si, jak rozvíjet týmy vhodným rozdělením rolí, stanovením smysluplných cílů a nastavením měření dílčích výsledků
  • Ujasníte si svůj aktuální styl vedení a dáme vám tipy na zlepšení manažerské role
  • V závěru programu si prakticky procvičíte překonávání námitek a řešení konfliktů

SEMINÁŘ FIREMNÍ ÚSPORY 

 

  • Vhodné pro vedoucí pracovníky, management výrobních i nevýrobních firem, pracovníky controllingu, finanční ředitele a majitele firem.

  • Efektivní snižování nepotřebných firemních nákladů.

  • Jak vybrat vhodné oblasti k šetření.

  • Jak systematicky zavádět úsporná opatření.

  • Sledování a vyhodnocování efektivity úspor.

Sleva v předprodeji 10% při objednání do 7.2.2024

ŠKOLENÍ LEAN LOGISTIKA

 

  • Cílem je ukázat ucelený pohled na řízení toku materiálu a také poukázat na možné slabiny v nastavení toku, které velmi ovlivňují firemní náklady.

  • Představíme systém řízení toku materiálu ve vlastní výrobě, ale i v dodavatelském řetězci.

  • Ukážeme mapování toku hodnot VSM s důrazem na firemní úspory.

  • Prodiskutujeme možnosti plánování výroby včetně kanbanového řízení.

  • Ukážeme dobrou praxi sledování výsledků logistiky.

Sleva v předprodeji 10% při objednání do 25.2.2024

Sleva v předprodeji 20% při objednání do 25.1.2024

PŘINÁŠÍME UCELENÝ KONCEPT VZDĚLÁVÁNÍ PRO OMEZENÍ FLUKTUACE & ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ

Novoroční poukazy

 

Novoroční poukazy za ceny z roku 2023 jsou k dispozici už jen do 15.2.2024. Školení, workshopy a mentoringové programy pro firmy jsou zvýhodněny slevou až 20 %.

V prodeji jsou také poukazy pro rozjezd podnikání či profesní růst.

 

Nezmeškejte příležitost investovat do sebe nebo svých blízkých a zároveň ušetřit.

Novoroční poukaz – Workshop, zlepšování v praxi 

Nabízí 7 variant pro zlepšení produktivity a efektivity v provozu a kancelářích se slevou 10 - 20% z ceny workshopu.

Zlepšíme pracoviště společně s vaším týmem do jednoho týdne.

Novoroční poukaz – školení na míru pro 4 - 16 osob

Propojujeme teoretické znalosti s praktickými příklady použití ve vašem oboru.

Vzděláváme v těchto oblastech: manažerské dovedností, Lean leadership, kalkulace, každodenní zlepšování formou Kaizen a Lean metod, motivace, organizace práce, produktivita a efektivita, mentoring, inovační procesy.

Novoroční poukaz – konzultační hodiny

Nabízí zvýhodněné balíčky konzultací pro firmy, začínající podnikatele a jednotlivce.

Zapojením zaměstnanců do mentoringového programu zlepšíte výkonnost celé organizace, pozitivně ovlivníte spokojenost zaměstnanců a pomůžete snížit fluktuaci

Připravíme vaše klíčové zaměstnance na postup v kariéře, podpoříme výkonnost klíčových týmů

Poukazy jsou také vhodným dárkem vašim blízkým pro postup v kariéře nebo pro rozjezd podnikání, případně vhodnou odměnou zaměstnance za dobře vykonanou práci.

Zakoupené poukazy jsou platné do 15.12.2024

SNIŽUJEME PROVOZNÍ NÁKLADY ZLEPŠOVÁNÍM KAŽDODENNÍCH ČINNOSTÍ 

Více o společnosti INOVACE DO FIREM

  • Nastavujeme a optimalizujeme nastavení dlouhodobých cílů, procesní, projektové a krizové řízení.
  • Automatizujeme výrobu, údržbu a logistiku.
  • Digitalizujeme administrativu a služby.
  • Implementujeme postupy produktových inovací.
  • Snižujeme provozní náklady zlepšováním každodenních činností (Daily kaizen).
  • Vzděláváme firmy pro omezení fluktuace.
  • Vzděláváme jednotlivce pro profesní růst.
  • Mentorujeme rozjezdy podnikání začínajícím podnikatelům a start-upům.
  • Změnami Vás provedeme od návrhu po realizaci, včetně potřebné dokumentace.
  • Podpoříme Vás praktickými školeními, semináři, odbornými konzultacemi a informacemi z Průmyslu 4.0.
  • Poskytujeme dlouhodobou spolupráci k zavedení Lean managementu a řízení změn v organizaci (Change management).
  • Naším cílem je zvyšovat konkurenceschopnost firem a snižovat nepotřebné náklady.

POSUNEME VÁS DÁL

Zaujaly Vás naše služby?

Domluvte si s námi osobní schůzku a zažádejte si o náš nový katalog služeb. Vše s vámi domluví asistentka Lucie Horutová,

tel.: 704 972 324,  email: asistent@inovacedofirem.cz

 

OZVĚTE SE NÁM

linkedin
facebook
my bussiness

Tento e-mail by odeslán na váš email, protože jste se u nás přihlásili k odběru, poptávali naše služby nebo jste již naším zákazníkem. Nechcete již nadále odebírat tyto e-maily? To nás mrzí. Odhlásit se můžete zde.