>
vhodné pro oddělení HR, oddělení financí, oddělení controlingu, oddělení účtárny a mzdové účtárny, vedoucí logistiky, nákupu a skladů, oddělení technologie, oddělení kvality, oddělení IT
Cílem je systematické snižování nákladů v administrativních činnostech pomocí zvýšení produktivity a efektivity.
Naučíte se rozeznávat plýtvání v administrativě.
Budete umět efektivně organizovat svá pracoviště či kanceláře.
Osvojíte si zjednodušování pracovních aktivit a rozvržení kanceláří k omezení zbytečných pohybů.
Jak standardizovat pracovní aktivity a jak si nastavit časové „normy“.
Ukážeme vám, jak mapovat administrativní procesy a služby.
Probereme zásady efektivní komunikace.
Měření a hodnocení pracovních výstupů (produktivita, efektivita).
Dáme tipy na úspory v administrativě.
Datum | Čas | Místo konání | Přihlásit |
---|---|---|---|
22.10.2024 | 9:00 - 17:00 | Impact Hub Praha D10 | Přihlásit |
23.10.2024 | 9:00 - 17:00 | Impact Hub Brno | Přihlásit |
24.10.2024 | 8:00 - 16:00 | Technologické centrum Hradec Králové | Přihlásit |